fredag 27 april 2012

Fredag…

..igen och långledigt, så härligt!

Tips

Veckan har varit så fullspäckad att jag inte hann med att skriva något i onsdags, sorry for that! Jag avslutade bland annat igår kväll de föräldraträffar som jag har haft under våren. Så roligt det har varit och lärorikt, även för mig. Till hösten blir det en fortsättning som jag nu ska klura på.

Å, så vill jag tipsa dig! Förra helgen när vi skulle på fest så gick jag in på make up store för att köpa mig ett läppstift. Jag blev då tipsad om att de hade sänkt priset rätt rejält på kropps skrubb, så jag köpte och testade. Den jag köpte doftade citrus och citrongräs. Huden kändes så len efter skrubbandet och doftade  jättefräscht! Testa!

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet och i eftermiddag när jag kommer hem så har vi nog ett nytt köksgolv. Det ska bli kul att se!

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Låter så skönt detta kroppsskrubb.
    Jag brukar göra eget, måste nog få till ett inlägg med recept litet längre fram...

    Du tar säkert några danssteg på det nya köksgolvet!:)

    Ha en fin fredag du med Ewa!:)

    SvaraRadera
  2. Karin; Ja, det var jätteskönt och doften mmm! Jag använder detta tills ditt recept kommer. :)

    Jodu, några danssteg på det nya köksgolvet blev det inte. Inget arbete är gjort idag, undrar varför men maken kanske vet? Jag är så himla nyfiken på hur det kommer att se ut så jag har svårt att vänta. Men själva camparlivet utan kök går riktigt bra. :))

    Kram och gò helg på dig!

    SvaraRadera