fredag 15 juni 2012

Sommar!

Det finns en sommarlåtslinga som jag gillar mest av alla. Den får mig att tänka på hängmatta, sommarsol och humlesurr, även om det var en hel evighet sen jag låg i en hängmatta utomhus. Den får mig att se ett immigt saftglas och en varm kanelbulle på ett trädgårdsbord med en vaxduk med tryck av jordgubbar och gröna blad.

Sommar, sommar, sommar

I går tillkännagavs vilka som blir sommarvärdar 2012. Jag har sett listan och bestämde mig rätt snabbt för att jag ska lyssna på Jo Nesbø självklart & till Soran Ismail som i det här programmet ska vara “alvarlig” och dela erfarenheter, hur smälter man in? De är i början och i slutet av min sommarledighet. Vilka ska du lyssna på? Tar gärna emot tips!

Ha en skön fredag!

2 kommentarer:

  1. Å jag ser fram emot Sommarpratarna varje år!!! Älskar verkligen programmet och det är guld nu när man kan lyssna via podradio!
    :-)
    Måste kolla listan jag med.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Saltis; Jaa, visst är det ett fantastiskt program! Nu är sommaren verkligen här oavsett väder :)

    Kram!

    SvaraRadera