fredag 12 juli 2013

Drivkrafter & Motivation







Jag skrev den här bloggen då jag märkte att jag kunde börja lägga min utbrändhetsperiod bakom mig. Jag ville dela med mig av mina erfarenheter. Kanske kan de hjälpa någon? Och jag själv kan påminnas om det som var för att aldrig mer hamna där igen och samtidigt släppa taget om den tid som var och gå framåt som en ny person. För ny det är jag på många sätt.

Om du vill kan du följa mig på Instagram, Ewasdrivkrafter.


 Under etiketten DÅ som du ser i högerspalten skriver jag om dåtid. Det var då när jag blev riktigt dålig vilket visade sig vara utbrändhet. Det tog ett bra tag att komma igen.  Vill du läsa i från början, läs det sista blogginlägget först. Om hur jag gjorde för att komma igen beskriver jag under undan för undan under NU etiketten.

1 kommentar: