fredag 27 juli 2012

Vykort…

…från mina sista skälvande semesterdagar kommer här.

sommar 2012

Jag lyckades med att pricka in precis rätt väder när jag bestämde mig för att ta en spontantrip ner till mitt barnbarn, dotter och svärson de sista skälvande dagarna innan det är dags att börja arbeta igen. Solen lyser från en klarblå himmel varje dag  och jag utforskar staden som jag har kommit att tycka väldigt mycket om sedan de flyttade hit. Precis nu så är det en stadsfest så det är rätt mycket extra musik och festligheter här. Kul!

summer in the city–Joe Cocker

Det känns härligt att kunna ladda batterierna inför hösten då vi är långt ifrån varandra igen OCH få lapa sol så att det räcker en bra bit framöver. Blinkar

En skön helg önskar jag dig!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också om Helsingborg. Det är en så mysig stad både sommar och vinter. Jag bor ju inte så långt ifrån, så det blir åtskilliga besök där. Hoppas din sista semesterhelg blir fin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gunnel; Ja, fortsätter dagarna som hittills så blir det toppen! Önskar dig detsamma! :)

      Radera